واکنش زیدآبادی به احضار کواکبیان به دادسرا/ به جای تشکیل پروندۀ قضایی برای او باید مصاحبۀ زندهای در همان شبکه با او صورت میگرفت

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: به جای تشکیل پروندۀ قضایی برای مصطفی کواکبیان باید مصاحبۀ زندهای در همان شبکه با او صورت میگرفت و مستندات حرفش از او درخواست میشد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود مطلبی را با عنوان«به جای دادسرا!» نوشت:
به جای تشکیل پروندۀ قضایی برای مصطفی کواکبیان باید مصاحبۀ زندهای در همان شبکه با او صورت میگرفت و مستندات حرفش از او درخواست میشد. اگر مدرک محکمهپسندی ارائه میکرد که هیچ اما اگر ارائه نمیکرد، باید در همانجا به نادرستی سخنش اعتراف و از بیان آن عذرخواهی میکرد.
متأسفانه در فضای رسانهای کشور خبرهای مغشوش و غیرمستند بسیاری است که در بین مخاطبان میچرخد و باور میشود. از قضا صدا و سیما در کنار بسیاری از رسانههای همسویش، یکی از مراکز توزیع این نوع خبرهاست اما چون طرفِ مقابلشان قدرت و امکان پیگیری قضایی ندارد، به یک رویۀ عادی تبدیل شده است!
به هر حال، اهل نظر و بخصوص فعالان سیاسی در برخورد با هر خبری بخصوص خبرهای حساس و غیرعادی باید ابتدا صحت و سقم آن را راستیآزمایی و پس از اطمینان از اصالتش آن را بیان کنند.
از این رو به جای کشاندن آقای کواکبیان به راهروهای دادسرا بهتر است از وی خواسته شود که طی بیانیهای استنادات خود را مطرح کند و اگر سندی محکمه پسند در اختیار ندارد عذرخواهی کند تا ماجرا فیصله یابد. آقای کواکبیان از آن افرادی نیست که اگر استنادات خود را معیوب و جعلی ببیند، نخواهد به اشتباه خود معترف شود.
۳۱۲۲۲۲