فرهنگ و هنر

فیلترینگ را حذف کنید

هادی خانیکی، بیژن نفیسی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، بهروز بهزادی، مهدی فرقانی، حسن نمکدوست، فریدون صدیقی، یونس شکرخواه، مجید رضاییان، سیدفرید قاسمی و محمود مختاریان در نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم خواستار از میان برداشته شدن فیلترینگ شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی خانیکی، بیژن نفیسی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، بهروز بهزادی، مهدی فرقانی، حسن نمکدوست، فریدون صدیقی، یونس شکرخواه، مجید رضاییان، سیدفرید قاسمی و محمود مختاریان در نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم خواستار از میان برداشته شدن فیلترینگ شدند. 

متن این نامه به شرح زیر است: 

«جناب آقای مسعود پزشکیان، رئیس محترم جمهور

با سلام؛

اینک که لایحه «مقابله با انتشار محتوی خبری خلاف واقع» را پس گرفته‌اید؛ ما معلم‌های ارتباطات و روزنامه‌نگاری، انتظار داریم که هرچه سریع‌تر، از پشت دیوار فیلترینگ- آن هم در عصر جهان پر تحول ارتباطی- به درآییم.

تصدیق خواهید کرد که البته ما از اساس، انتطار ارسال چنین لایحه‌ای را نداشتیم.

با این وجود، در این هنگامه پرتلاطم، خاتمه دادن به فیلترینگ را به «مصلحت ملی» و گشودن «راه آزادی بیان و حقوق اساسی شهروندان» می‌دانیم.

هادی خانیکی- بیژن نفیسی- علی‌اکبر قاضی‌زاده- بهروز بهزادی- مهدی فرقانی- حسن نمکدوست- فریدون صدیقی- یونس شکرخواه- مجید رضاییان- سیدفرید قاسمی- محمود مختاریان»

۲۴۲۲۴۲ 

منبع

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا